середу, 30 травня 2012 р.

Роман Андрейко: «Тільки тупі та вперті не міняють своїх рішень», можливо тому Ахметов заплатить журналістам Садового 5 мільйонів за позитивчик про «Західенерго»

АНДРЕЙКО РОМАН БОГДАНОВИЧ

1 коментар:

Анонім сказав...

Генеральний директор ТРК «Люкс» – про те, яким стане телебачення після переходу на цифру, як канал «24» конкуруватиме з інтернетом і як розвиватимуться «Радіо 24» та «Люкс ФМ»

Керівник медіахолдингу ТРК «Люкс» називає себе скептиком щодо цифрового ефірного телебачення. Тим не менш, його канал «24» брав і братиме участь у цифровому конкурсі. Через те, що це гарантує місце в універсальній програмній послузі, зізнається Роман Андрейко. Утім, телеканал опановує й інші способи доставки сигналу, приміром, інтернет, який нині пан Андрейко вважає одним із головних конкурентів інформаційного каналу. Яким чином ця конкуренція позначилася на контенті «24», які нові технології застосовує канал, якими є плани холдингу в радійному й інтернет-бізнесі (мережі «Люкс ФМ» і «Радіо 24» та сім різнопланових сайтів) Роман Андрейко розповів в інтерв'ю «Телекритиці».- Якщо ви скептик щодо ефірної цифри, чому ви тоді все-таки пішли на конкурс на місця в мультиплексі у семи обласних центрах?

- Це міста, де ми реально мовимо в ефірі, і міста, де я розумію, що робота в мультиплексі на сьогодні гарантує місце в універсальній програмній послузі. Але це питання так само може бути з часом переглянуто, тому воно насправді нічого не гарантує.



- Як ви взагалі оцінюєте підсумок цього конкурсу?

- З одного боку, конкурс мав дивні результати. З іншого боку, мене в цій країні вже дуже багато речей не дивують.



- Які ваші подальші дії? Що ви будете робити? Позиватиметеся, подаватиметеся на повторний конкурс, який обіцяють оголосити?

- Ні, до позиватися точно не буду. Раз Нацрада так вирішила, тож так і має бути.



- А на повторний конкурс підете?

- Напевно, знову на ті міста, де ми ведемо мовлення, подамося. Через універсальну програмну послугу.



- Але кабельники вже підняли питання, що це розчавить їхній бізнес.

- Вони це питання підняли і, скоріше за все, вони його дотиснуть.



- Чому, на вашу думку, UBR відмовився від частот?

- Тому що це реально дорого. Ви подивіться на тарифи «Зеонбуду». Коли з'явиться хоч якийсь парк приймачів, які зможуть приймати цей сигнал, а платити треба вже зараз. Це так, ніби ви хочете відкрити офіс, приходите, вам пропонують договір оренди, але офісу ще нема, а є лише котлован. А платити треба вже із завтрашнього дня. Вам підійде?



- Але ще до подачі заяв на конкурс мовники змушені були підписувати ці «договори оренди».

- Може, вони подумали потім і вирішили, що краще знайти якийсь інший офіс.



- Чому ви вважаєте, що тарифи зависокі? Наприклад, група «Інтер» вважає, що ціни адекватні цінам Концерну РРТ (про це представники «Інтера» говорили в коментарі «Коммерсанту»).

- На конкурентному ринку, якби було 3-4-5 і більше гравців, ціна би встановилася автоматично. Можливо, була б маркетингова війна, цінова війна, хтось би визначив мінімальну рентабельність, щоб вижити конкурентів. І тоді б ринок стабілізувався. А якщо є монополіст, треба розібратися, як встановлюються тарифи. Є вартість обладнання, є амортизація цього обладнання, є операційні витрати на експлуатацію мережі, є норма рентабельності. Додали, поділили - намалювався тариф. То нічого спільного зазначені тарифи з тими, які вони намалювали, не мають.



- Якою б мала бути ціна? У вісім разів меншою, бо на одному каналі зв'язку замість однієї програми (телеканалу) - вісім?

- Грубо кажучи, ціна має бути у 5-10 разів нижчою від тієї, яка намалювалася. Тому що ми знаємо, скільки коштує кіловат-година електроенергії на сьогоднішній день, ми приблизно знаємо, скільки коштує обладнання, ми знаємо, скільки коштує фахівець, який буде обслуговувати це обладнання.