Комунікація – це форма вільного вибору ідей. В комунікативному світі конкуренція йде не лише між ідеями, а й між тим чи іншим комунікативним інструментарієм, який застосовують для її просування. Ми можемо мати хорошу ідею/людину і погану комунікацію і навпаки: погану ідею/людину і хорошу комунікацію. Ідеї перемагають тільки тоді, коли їх підтримано відповідної сили комунікацією. УВАГА-всі ЗОБРАЖЕННЯ є ІНТЕРАКТИВНИМИ ПОРТАЛАМИ!
32 коментарі:
"Наверху" вже купують і везуть, а "внизу" на місцях адміністрації ні в зуб ногою, ні бум-бум як народу роздавати чи продавати. Лажа повна, застав дурня Богу молитися, то він і лоба розібє. А от з розумним виглядом у костюмі парити мозги виборцям це да, якщо вони лохи... Зовсім не хочеться бути "народом" достойним такого "правітєльства".
...на передбачену в Державному бюджеті суму 350 млн 120 тис гривень. Цих коштів вистачить, щоб забезпечити цифровими приймачами понад 800 тисяч сімей. Ще 700 тисяч сімей отримають прилади в наступному році...
Однак спочатку мова йшла про 1 000 000 малозабезпеченого населення в 2012 році, а тепер 800 000 в 2012 і 700 000 в 2013.
Невже хтось там наверху дійсно так погано думає про нас...
Ще не вечір.
По данным другой аналитической компании J'ason&Partners Consulting, абонентская база услуг платного телевидения в России по итогам 2011 года насчитывала 24 миллиона домохозяйств (проникновение 45%), увеличившись за год на 9%. По технологиям лидировало аналоговое кабельное телевидение (платное и многоканальное социальное), на которое приходилось 56%, на спутниковое телевидение приходилось 30%, цифровое кабельное ТВ - 10%, IPTV - 5%.
ну хто сказав, що на ЗЕОНБУДІ світ клином зійшовся, кому на...р потрібне їхнє ефірне з 32 каналів типа даром. Дивись на Росію, все було є і буде в кабелі. Гуд бай.
Пан Галич повідомив, що в лютому в Україну надійде перша партія сет-топ-боксів кількістю до 200 тис. штук, що призначена для вільного продажу (наступна поставка планується в червні). За його словами, ціна пристроїв становитиме близько $50. Вони прийматимуть закодований системою умовного доступу Irdeto сигнал стандарту DVB-T2 і матимуть функцію прийому HD.
«До виробництва цих пристроїв причетна компанія Strong. Сам Strong розміщує своє виробництво на заводах у Китаї. Що стосується китайських виробників - ми тестували сет-топ-бокси десятків виробників, і мушу сказати, що попри розповсюджену думку, що китайське - завжди погане, це не зовсім так», - зазначив пан Галич.
Водночас голова Держкомтелерадіо Олександр Курдінович нагадав, що цього року буде закуплено близько 800 тисяч сет-топ-боксів для малозабезпечених верств населення, на що в держбюджеті передбачено 350 млн 120 тис. грн. Невдовзі Держкомтелерадіо має провести тендер.
За його словами, вартість сет-топ-боксів стандарту DVB-T2 із чіпами Irdeto становить 480-550 грн з урахуванням 10% ставки ввізного мита і 20% ПДВ. «Сподіваюся, що держава піде назустріч і скасує ввізне мито, що дозволить знизити вартість», - зауважив він.
За даними дослідження Astra Satellite Monitor, в Україні станом на кінець 2010 року було 17,25 млн телевізійних домогосподарств, із них - 49% ефірних (8,45 млн), 34% - кабельних (5,94 млн), 16% - супутникових (2,79 млн) та 1% - IPTV (70 тис.).За прогнозами Олега Черниша, у 2015 році ситуація кардинально зміниться. Якщо враховувати щорічне зростання супутникового прийому на 400-500 тис. абонентів, як це спостерігалося дотепер, то до 2015 року кількість людей, які дивляться супутникове телебачення, може зрости до 5-6 млн. Кабельне телебачення нині, зайшовши до всіх багатоквартирних будинків, загальмувало у розвитку. Втім, кабель не пішов у міста з населенням менше 50 тис. осіб, а це можуть здійснити «Укртелеком» і «Київстар», коли отримають ліцензії на IPTV. Раніше свою потенційну телеаудиторію «Укртелеком» оцінював у 7,8 млн абонентів. Якщо новий власник телекомунікаційного гіганта таки вирішить рухатися в цьому напрямку, ринок кабельного та IPTV-телебачення охопить до 8 млн домогосподарств, вважає пан Черниш. Тож частка цифрового ефірного телебачення може у 2015 році скоротитися до 3 млн домогосподарств.
за словами Онно Зонневельда, голови представництва SES в Україні, напередодні упровадженням цифрового ефірного телебачення глядачі опиняться перед вибором, що купувати - сет-топ-бокс для ефірного прийому 32 телеканалів чи, наприклад, супутникову тарілку для прийому кількох сотень телеканалів. На його думку, вибір буде очевидним - на користь більшої кількості каналів. І може статися, що аудиторія ефірної цифри становитиме 1-1,2 млн домогосподарств, які отримають соціальні сет-топ-бокси від держави.У будь-якому разі, як би не склалися перспективи цифрового ефірного телебачення, телеканали не забувають і про інші способи доставки сигналу: всі вони як транспорт використовують також супутник, звідки їх можуть приймати як телеглядачі, так і кабельні оператори. Про супутник замислилися й ті, хто не переміг у цифровому конкурсі Нацради, зокрема, регіональні телекомпанії, які все частіше подають заяви на відповідні ліцензії та отримують їх. Іще одна тенденція - впровадження інтернет-трансляцій через офіційні сайти телекомпаній. До цієї практики вдаються навіть консервативні державні ТРК.
цифра
10 000 000 / 25 = 400 000 шт.
400 000 шт. підключити/налаштувати/обслуговувати
з них
50 000 шт. роздати
350 000 шт. придбати
350 000 125 / 1 000 000 = 350 грн. (бюджет 2012)
300 вартість одиниці + 50 сервіс (підключення/налаштування) = 350 грн.
50 грн. х 50 000 шт. = 2 500 000 грн. на 2012 рік.
350 000 шт. х 50 грн. = 17 500 000 грн. (2012-2015).
17 500 000 / 3 /12 = 486 111 грн./місяць
https://sites.google.com/site/pidpriemstvotm2012/
HbbTV – это ТВ-стандарт для передачи дополнительных предложений из интернета на телевизор. Для приема специально подготовленных веб-страниц в формате CE-HTML необходимо соединение DSL, а так же специально оборудованное ТВ-устройство или дополнительный HbbTV-приемник. Так же возможен прием сигнала через спутник. “Hybrid Broadcast Broadband Television“ наряду с информацией о программах имеет также возможность скачивания содержимого передачи и интерактивные компоненты.
HbbTV должен соединить интернет и телепрограммы
Сьогодні кабельне мовлення є реалією для українського телеглядача. У системі кабельного ТБ можна підключити кілька десятків тисяч телевізійних приймачів до однієї групи антен, встановлених у зоні впевненого прийому сигналу, тобто кабель дає якісне зображення там, де ефірна будинкова антена не здатна прийняти сигнал. Окрім того, кабель як технологія передачі сигналу дозволяє впроваджувати багатопрограмне мовлення там, де відсутні вільні частоти, тому за допомогою сучасного типу кабелю - оптико-волоконного - можна передавати до сотні різних телеканалів.
Загальна картина поширення кабельного ТБ по світу така:
· кабельні системи взагалі відсутні, наприклад, у Південно-Африканській Республіці та Греції;
· менше 10 % рівень кабельного проникнення в Італії;
· до 20 % - Іспанія, Франція, Велика Бри-танія, Японія, Австралія, Литва, Україна;
· 20-50 % - Чехія, Гонконг, Росія, Словаччина, Польща. Австрія, Словенія, Люксембург, Норвегія, Фінляндія та Швеція;
· більше 50 % - Німеччина, Данія, Угорщина, Румунія, США та Канада;
· Бельгія, Нідерланди та Швейцарія мають кабельне проникнення 90 %.
очевидними є такі тенденції:
1. Консолідація і концентрація учасників ринку на національному і міжнаціональному рівнях. Це явище приведе до прискорення усування первинної фрагментації ринку і вирівнюванню параметрів економічної діяльності. До того ж, ринок будуть перебудовувати великі кабельні компанії.
2. Конвергенція (поєднання, злиття) різноманітних ринків і технологій.
3. Комерціалізація - генеральний напрям нового підходу до ведення бізнесу. Інфраструктура стає загальною для багатьох сервісів. Нова роль оператора полягатиме в тому, що він стає сервіс-провайдером багатьох послуг. Законодавчо це може бути врегульовано як за прикладом США, де кабельний оператор стає власником кількох видів діяльності - послуг зв'язку, інтерактивних послуг, так і за європейською моделлю, коли оператор укладає господарчі угоди з іншими організаціями, що надають ці послуги, користуючись його мережами.
4. Модернізація мереж для підготовки до виходу на телекомунікативний ринок унаслідок лібералізації законодавства. Беручи до уваги счасний спад ринку і несприятливі економічні умови, оператор для захисту своїх інвестицій потребуватиме розвитку нових технічних можливостей і впровадження нових послуг.
На сьогоднішній день вже 50% споживачів користуються послугою Інтернет-телебачення щотижня. Про це свідчать результати недавнього дослідження "Споживання мультимедіа-послуг на різних пристроях - 2010", опубліковані підрозділом "ConsumerLab" компанії "Ерікссон".
Як відзначає Cnews, популярність цієї послуги швидко зростає по всьому світу. На думку аналітиків, цей ринок є дуже перспективним, незважаючи на низьку готовність споживачів платити за онлайн-контент.
Дослідження показало, що люди витрачають до 35% свого вільного часу на перегляд телепрограм і відеоконтенту, при цьому вони стають все більш обізнаними про нові технології, які, в свою чергу, призводять до створення нових моделей споживання мультимедіа-послуг.
93% опитаних все ще дивляться традиційне ТБ хоча б раз на тиждень, проте роль традиційного широкомовного телебачення поступово змінюється у зв'язку з появою нових каналів розповсюдження. Понад 70% опитаних щотижня дивляться потокове ТБ, завантажують або дивляться в запису ефірні телепередачі.
Введення в експлуатацію цифрового телемовлення в стандарті DVB-T2 (MPEG-4) планується поетапно відповідно Плану розвитку. В мережі очікується трансляція не менш як 32 телепрограм цифрового мовлення, першочергову можливість матимуть телепрограми Національної телекомпанії України, обласних державних телерадіокомпаній, загальнонаціональних телекомпаній, провідних регіональних та місцевих телерадіокомпаній.
У грудні 2010 року Національна рада затвердила План розвитку національного телерадіоінформаційного простору, яким визначила порядок і правила впровадження цифрового телемовлення в Україні. Передбачено перехідний період, коли одночасно будуть працювати аналогові та цифрові станції. Після завершення перехідного періоду мовлення здійснюватиметься виключно у цифровому форматі.
В інших випадках перехід на цифрове мовлення буде відбуватися на наступних етапах впровадження цифрового мовлення. Варіанти тут можуть бути різними: використання місць в МХ-4, побудова локальних мультиплексів, тощо. Ті місцеві мовники, які не виграють конкурс, матимуть можливість перейти на цифровий формат мовлення на другому етапі реалізації цифрового проекту.
За результатами введення мереж МХ-5 в експлуатацію можлива подальша розбудова мережі в інших населених пунктах за рахунок вивільнення частотного ресурсу.
Перехід на цифровий формат мовників, які з тих чи інших причин не взяли участь у конкурсі, буде відбуватись на більш пізніх етапах реалізації цифрового проекту. Відключення аналогового мовлення почнеться в 2013 р
Как зрители получают ТВ-сигнал?
Спутниковое телевидение:
- бесплатный просмотр;
- платные платформы;
- 500-600 каналов;
- покрытие всей территории страны;
- равный доступ;
- рынок продолжает расти.
Наземное вещание:
- бесплатный просмотр;
- 3-16 каналов (ЦТВ 20-30 каналов);
- доступ только в зоне вещания.
Кабельное телевидение:
- платный просмотр;
- до 450 каналов;
- многоквартирные дома;
- доступ в малонаселенных районах затруднен;
- рынок заполнен. Интернет
- бесплатный просмотр;
- платные платформы.
Владельцам пакета кабельных или спутниковых программ беспокоиться по поводу перевода своего телевизора на «цифру», не надо. Это - не их проблема. Но половине украинского населения нужно будет позаботиться о приобретении дополнительного оборудования для улавливания их телевизионной техникой цифрового сигнала. Причем, универсального набора оборудования нет, это индивидуально в каждом случае, в зависимости от телеприемника, антенны, даже этажности квартиры.
Для приема сигнала и передачи его на экран телевизора необходима приставка - ресивер. Предположительная цена - от 300 гривен и выше. Для приобретения ресиверов малоимущими гражданами народные депутаты включили в Государственный бюджет на 2012 год некоторую сумму, но кто и как будет выдавать эту помощь - вопрос пока нерешенный.
Специалисты предвидят нездоровый ажиотаж, отсутствие нужной информации и злоупотребления в торговой сети в недалеком будущем, когда приобретение ресиверов станет реальной необходимостью. Причем здесь нужно обращать особое внимание на способ подачи цифрового сигнала, цифровое вещание в Украине будет осуществляться в DVB-Т2 - формате второго поколения. Хотя, наверняка, найдутся бизнес-структуры, которые займутся информированием и распространением цифрового оборудования. Сейчас приставок формата DVB-Т2 магазинах просто нет. Не стоит торопиться и с покупкой нового телевизора, к нему тоже будут определенные требования.
О каких затратах идет речь
Спутниковое телевидение:
- спутниковая антенна (антенна);
- ресивер;
- установка;
- ежемесячные платежи.
Кабельное телевидение:
- ресивер;
- установка;
- ежемесячные платежи.
Наземное вещание:
Вариант 1:
- цифровая приставка (сет-топ боек);
- антенна;
- усилитель для антенны.
Вариант 2:
- новый телевизор с декодером цифрового сигнала.
Лучшее, чем сейчас нужно позаботиться, так это о хорошем консультанте. И ничего не предпринимать без его совета.
Сейчас плохо всем - и никто не знает, как разовьется ситуация. Одно очевидно - такого триумфа, как сейчас у эфирного аналогового телевидения (52% зрителей смотрит эфирное ТВ), не будет. После 2015 года, с отключением аналогового вещания, телевизионные платформы перераспределятся, в каком порядке - пока предугадать сложно.
Специфіка цифрового мовлення полягає ще й у тому, що пересічний користувач - власник телевізора - телеглядач для того, щоб побачити на своєму телеекрані зображення, повинен буде придбати приставку (сет-топ-бокс) на кожен телевізор разом з антеною. Зараз абонент отримавши на вхід в квартиру від кабельного оператора сигнал в аналозі, має можливість зробити розгалуження на будь яку кількість телевізійних приймачів з можливістью автономної роботи з каналами на всіх телевізорах. Телевізійні приймачі з вмонтованими декодерами DVB-T2 на ринку України відсутні. Згідно з офіційними планами (Плану розвитку національного телерадіоінформаційного простору), аналогове ТБ почнуть поступово відключати з 2013 року. До 2015 року планується повний перехід на цифрове мовлення.
згідно державної програми у 2012 році Держкомтелерадіо зобов’зане забезпечити бідні верстви населення 1000000 декодерів по Україні. В пропорції до Рівного та області це складе близько 44000 штук. Ще близько 350000 потенційних абонентів області повинно буде придбати, встановити, налаштувати декодери і мати відповідні сервіс-центри для подальшого обслуговування.
..........телекомпанія, яка «накриває» сигналом місто і частину області, заявляючи потенційну аудиторію в 500000-600000 глядачів сьогодні платить 6 тис.грн. на місяць при аналоговому передавачі в 1 кВт Рівненській філії КРРТ.
У перший рік цифрового мовлення при 50-відсотковій знижці за договором з «Зеонбуд» потрібно буде платити в місяць 16 тис.грн.
На наступний рік - 75% вартості і починаючи з третього року мовлення - повну вартість, тобто 32 тис.грн. в місяць.
Крім того, потрібно враховувати і вартість самої ліцензії – 57000 грн.
Плюс необхідний комплект обладнання для доставки сигналу від студії до передавача на кожен передавач - ще 30-40 тисяч., плюс щомісячна оплата провайдеру.
сьогодні нараховується близько 23 млн. телевізорів у майже 17 млн. домогосподарствах. З них 7 млн. підключено до кабельного або супутникового телебачення, а 10 млн. приймають сигнал ефірним наземним способом в аналоговому форматі.
В Украину поступает первая партия теле-приставок для приема цифрового сигнала, который будет транслироваться в сети провайдера «Зеонбуд». Об этом «proIT» рассказал гендиректор «Зеонбуда» Виктор Галич.
По словам Галича, в первой партии – 200 тыс приставок по цене 400 грн. за штуку производства компании Strong , которые предназначены для свободной продажи. Следующая большая партия устройств будет в июне. Как заявляет Галич, это будет около 900 тыс. приставок, которые будут распространяться среди малообеспеченного населения.
Напомним, что до 2015 года на «цифру» должно перейти около 10 млн. украинских домохозяйств, которые сейчас смотрят эфирное телевидение. В госбюджете на этот год предусмотрено 350 млн. 120 тыс. грн. на закупку приставок для бедных.
З форума Форум проекта ProTV.NET.UA
/Нет худа без добра.
1) Кодирование открытого ТВ дает 99.999% имммунитет от введения налога на владение телеприемником (как в Великобритании, Израиле и ряде других стран).
2) Дальше - больше (многие конечно посмеются, мол нереально) - но все-таки надо ставить ребром вопрос об изъятии из госбюджета всех статей, выделяемых на поддержку государственных телеканалов. Не давать ни копейки на "закрытое" ТВ!!!
Лично я, как налогоплательщик, не желаю оплачивать украинское рекламовидение ни прямо, по варианту 1), ни коссвенно через налоги по варианту 2). Многие меня поддержат./
/Мы изначально предлагали вводить СУД в сет-топ-боксы, и причин было две:
- можно было сохранить некое разумное количество общенациональных открытых каналов, которые могли бы получать деньги с рекламного рынка,
- можно было бы размещать в "платной зоне" каналы с премиальным контентом, которые получали бы деньги от подписки. Причем если это сделать изначально, людям не приходилось бы тратиться впоследствии на новые СТБ.
Но нам тогда сказали: цифра будет открытой!
Теперь, когда в сторону Одессы плывут десятки барж с сотнями контейнеров, в каждом из которых 6-7000 тюнеров, когда Филипс, Лыжы, Самсунг услышали от нас о новом стандарте и запустили в производство телевизоры, они принимают решение ввести СУД.
Ну не ЁТМ?/
Очень интересное решение принято Зеонбудом о дальнейшем развитии телевидения. Интересность ситуации состоит в том, что произошло очередное кидалово. Сколько людей уже приобрели телевизоры с возможностью приема эфирной цифры? И очень многие -- недешевые модели. Зная наш менталитет, можно полагать, что очень и очень часто за серьезные деньги по сравнению с доходами. Вот не надо звездеть, что богатым владельцам пофиг. Типа купят приставку. Спрашивается, а на х..ра мне эта приставка, если еще кредит не выплачен (условно) и телевизор висит на стене. Да и покупался он как альтернатива Воле-кОбель. А что делать с нереализованным парком телевизоров? Лично я планировал купить буквально в апреле нормальный телевизор, чтобы не зависеть от вышеназванного оператора. И что? Опять нужно ждать. Понятно, что водка в этой связи подорожает. Подорожают и телевизоры. Лично мне и нах..ен не нужен так называемы сет топ бокс (тьфу, блин, моск сломать можно от этих модных словечек).
А теперь конкретика. Правда, кому она в этой стране нужна? Если даже 17 общенациональных каналов многовато для Украины, то зачем тогда больше? Что делать с остальными мультиплексами? А ответ простой. Нужно сделать старт на существующей базе ПРИЕМНОГО оборудования у населения. Завоз телевизоров с DVB-T прекратить. Вещание двух мультиплексов идет в DVB-T ближайшие 7-8 лет. Под гарантии Зеонбуда. На остальных в Т2. Все оборудование на передающей стороне закупается под Т2. Дальнейший переход на Т2 будет легким и безболезненным. Просто надо научиться мыслить по государственному. Технически и даже без политики. И всё.
Ви мене пробачте, шановний добродію, але коли людина вирішила придбати телевізор (має нагальну потребу в ньому) то вона що, має бути фахівцем у галузі зв’язку? Не потрібно фарисействувати. Пробачте, я теж фахівець у цій галузі, але не маю впливу на ідеологію розвитку цифрового телебачення. Вибачте ще раз, але купляючи телевізор, Ви маєте альтернативу? Ми купляємо ТЕЛЕВІЗОР. А яке в ньому залізяччя переймається лишень кілька відсотків. Тепер, власне, стартувати доведеться з "чистого листка". В черговий раз за рішення кількох чиновників мають розплачуватися споживачі та фірми, що завозять цю техніку. От їхня реакція на ці речі мене дуже цікавить. Адже під загрозу попав їх бізнес. Звичайно, значну частину техніки розкуплять мешканці міст, де є кабельне телебачення. А що мають робити мешканці містечок, сіл? Хто в цій ідіотській ситуації купить новий телевізор, який дуже скоро осліпне? Лишається лише супутник.
Далі мабуть буде.
У пакетах цифрового телебачення будуть не тільки безкоштовні, але і платні телеканали. Вчора оператор телемережі "Зеонбуд" повідомив, що після 2015 року в ефірі залишиться лише 32 безкоштовних телеканалу, ще 20 будуть платними. У Нацраді з питань телебачення і радіомовлення стверджують, що такі плани регулятор не обговорював, але визнають, що багато безкоштовні канали зараз не в змозі оплатити тарифи оператора.
Компанія "Зеонбуд", яка є провайдером цифрової телемережі, повідомила, що, крім 32 безкоштовних телеканалів, в ній буде віщати ще 20 платних. "Використання стандарту DVB-T2 дозволяє, крім 8 безкоштовних каналів в кожному мультиплексі, запустити ще близько 20 каналів стандартної чіткості (SD)", - пояснив генеральний директор компанії Віктор Галич. Трансляція платних каналів, таких як Eurosport, Discovery, National Geographic, дозволить збільшити доходи "Зеонбуд", додав менеджер. У будівництво мережі, яка вже введена в експлуатацію, компанія інвестує $ 134 млн. Окупити ці вкладення "Зеонбуд" розраховує за 5-6 років.
Перехід на цифрове мовлення в Україну викликав боротьбу за частоти між найбільшими медіагрупи. У серпні минулого року Нацрада з питань телебачення і радіомовлення провів перший конкурс, на який було виставлено 28 національностей каналів, тоді як заявок на отримання частот було подано вдвічі більше - 59. Найбільше частот отримав гурт "Інтер" (див. "видання" від 22 серпня 2011 року). Група "1 +1" Ігоря Коломойського і StarLightMedia Віктора Пінчука зберегли свої позиції. Ряд же невеликих каналів, включаючи ТВі, не отримали частот - вони дісталися кільком маловідомим компаніям. Канали ТВі, "Ера", "Малятко-ТВ" і кілька регіональних мовників оскаржують результати конкурсу в суді, однак у першій інстанції вони програли.
Генеральний директор телеканалу TBi Микола Княжицький вважає, що політика розподілу частот, що проводиться зараз Нацрадою, веде до монополізації ринку. "Це суперечить як демократичним, так і ринковим принципам - на безкоштовні канали ліцензії були видані маловідомим компаніям", - підкреслює він. На думку пана Княжицького, для розподілу частот в будь-якому випадку потрібно буде проводити конкурс, і компанія має намір в ньому брати участь.
Втім, у Нацраді вважають, що "Зеонбуд" не мав повноважень робити такі заяви. "Розподілом частот займається виключно регулятор, і питання розподілу частот платним каналах ми не обговорювали", - говорить член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Оксана Єлманова. Однак вона визнає, що багато безкоштовні телеканали не в змозі оплатити тарифи "Зеонбуд". Вартість послуг компанії - від 33 тис. до190 тис. грн на місяць. Раніше телеканали поскаржилися на високі тарифи оператора до Антимонопольного комітету, зазначивши, що такі тарифи вигідні лише каналам з найбільшим покриттям - "Інтеру" та "Студії 1 +1" (див. "видання" від 5 вересня 2011 року).
В "Зеонбуд" вчора повідомили, що тарифи компанії в майбутньому можуть підвищитися ще більше. "Якщо концерн РРТ (здійснює зараз трансляцію ефірного аналогового телесигналу .-" видання ") підвищить свої тарифи, то і ми будемо змушені підвищити ціну на оренду обладнання", - заявляє пан Галич.
За умовами ліцензій «Зеонбуду» він має забезпечити цілодобове телемовлення не менш як для 95% населення України. Однак мережа компанії далека від цих показників. Згідно з дослідженнями, проведеними Державним підприємством «Український науково-дослідний інститут радіо і телебачення» (УНДІРТ), для повного покриття території України в режимі стаціонарного прийому на рівні даху будівлі необхідно не менше 350 антено-мачтових споруд. Заплановані потужності зеонбудівських передавачів, що не перевищують 1 кВт (2 кВт лише в Києві та Донецьку), для 166 населених пунктів дозволять забезпечити покриття 55-60% площі України, де проживає 65-70% населення (для порівняння: наявні аналогові мережі УТ-1, УТ-2 УТ-3 покривають 98-99% населення України).
Ба більше: за словами провідного інженера УНДІРТ Дмитра Маковєєнка, у великих містах із багатоповерховою забудовою на кімнатну антену «зловити» цифровий сигнал на практиці буде дуже складно. Для прикладу, в Києві, де, як і в Донецьку, стоїть найпотужніший 2-кіловаттний передавач, зона покриття на рівні першого поверху становитиме лише 5-10 кілометрів. А от у цілу низку сіл, віддалених від місць встановлення передавачів, цифровий сигнал просто не дійде. Адже, скажімо, на всю гірську Чернівецьку область заплановано лише два передавачі потужністю 500 Вт у Чернівцях і Новодністровську.
Побоювання з приводу покриття висловлюють і самі мовники. «Я спілкувався з одним із колишніх президентів Концерну РРТ - у нього взагалі песимістичні настрої щодо покриття ефірним цифровим сигналом. Він називав цифру 15-20%, через те що низькі потужності передавачів в умовах багатоповерхової забудови не дозволять приймати якісне цифрове ефірне телебачення», - повідомив під час круглого столу «Кодування телевізійних каналів» директор департаменту розвитку мереж «1+1» Олег Черниш.
. Значит антенна - возьмем минимальный вариант 50 грн полячка дмв + ее поставить от сложности еще гривен 200 + коробка 500 = (и это без навара к примеру , вряд ли кто купив за 500 за теже 500 и продаст да) = 750 грн. ) дяде Ване из села кукуево на не надо ?
идем дальше - допустим урезают со спутника укр каналы в открытом виде
те кто в городах с деньгами и инетом очень спокойно смотрят тетю шуру + интернет тв укр каналы если очень хочеться в придачу к интернету или ресиверу HD .
те кто победнее думаю выбор в сторону тети шуры по жпрс с тюнером за 25 баксов и месное радио :D
Понятно что какое то количество народу будет под зеоном (в нашем городе уже десяток бедолаг есть которые купили стар трек у одного барана которому абы срубить денег ) но массовости не будет еще очень долго !
введение кодирования удорожит каждый ресивер на 20$,зеонперцы хотят закупить для нищих
700.000коробок Х 20$=14.000.000$-скажите на кой х..р отдавать какому то дяде просто так 14млн зелёных енотов из бюджета???,просто само телевидиние всем побоку,а открылась очередная кормушка для властьимущих+возможность контролировать 5 власть перед выборами
Передусім пересічного споживача телевізійних послуг цікавить, як «зловити» цифровий сигнал, якщо його не сприймає звичайна ефірна антена? Для того, щоб надати кваліфіковану консультацію та роз’яснення, невдовзі розпочне роботу спеціальний кол-центр. Сюди зможе звернутися кожен бажаючий із запитанням стосовно будь-якого аспекту налагодження прийому цифрового сигналу в себе вдома. Взагалі, як стверджують фахівці, активувати сет-топ-бокс можна буде автоматично, через sms, телефонний дзвінок або інтернет.
Малообеспеченным полтавчанам выдадут бесплатно приемники цифрового ТВ
В этом году около 1 млн украинских семей обеспечат средствами приема сигналов цифрового телевидения, так называемыми сет-топ-боксами. Об этом сообщила на заседании постоянной комиссии облсовета по вопросам регламента, депутатской деятельности и информационной сферы представитель Нацсовета в Полтавской области Лилия Миронович. Сколько из них достанется полтавчанам, пока неизвестно, однако получат их только малообеспеченные слои населения. Всем остальным придется покупать их за свои деньги.
«Преимущественно будут покупать его люди за собственные средства, однако для уязвимых слоев населения будут разрабатывать ряд мероприятий, чтобы помочь, — сказала Лилия Миронович. — Стоит сет-топ-бокс от 300 грн и больше. Такие устройства не подходят к очень старым телевизорам. А в суперсовременных, очень дорогих и недоступных широкому кругу людей, они уже встроены».
По словам Лилии Миронович, на 2012 год есть амбициозные планы охватить 95% области цифровым телевидением.
Дописати коментар