Інтернет-TV
На початку квітня 2010 року ТОВ "ОФТ-Медіа" запустило новий проект для Інтернет телебачення (Internet TV) під брендом IP-Media.
Користувачі тепер зможуть дивитися цифрове ТБ, яке передається через Інтернет каналам не тільки на екрані комп'ютера, а й на IP приставках (IP STB - Set Top Box).
Основною відмінністю Internet TV від IPTV є ширина охоплення користувальницької аудиторії. Тепер Ви не будете обмежені рамками одного Інтернет провайдера ШПД, перед вами вся аудиторія Інтернет користувачів!
В Інтернет мовленні є багато особливостей, таких як оптимізація під "вузькі" канали як ТБ трафіку, так і системи Middleware. Сервіси затримки мовлення, таймшифт, авторизації сесій і пр.
В Internet TV передача відео здійснюється за протоколом http і вимагає авторизації.
Оборудование IPTV
Оборудование для приема спутниковых каналов
Клиентское оборудование (STB), интегрированное с OFT-Media Middleware
Управління Indoor TV
AdCast
AdCast - новий програмно-апаратний комплекс управління рекламними відео потоками Indoor TV розробки ТОВ «ОФТ-Медіа». Результатом роботи компанії став універсальний комплекс, простий в обслуговуванні, зручний в управлінні, перспективний в розвитку.
Indoor TV (Indor TV, індаур тв) - це локальне рекламне телебачення в торгових точках (торговельні центри, супермаркети, аеропорти тощо). З моніторів і плазмових панелей, розташованих в магазинах, транслюються розважальні програми і реклама. Частота відвідувань торговельних точок покупцями робить розміщення реклами в мережі Indoor TV ефективним для рекламодавця. Широкі можливості Indoor TV дозволяють як проводити тривалі рекламні кампанії, так і анонсувати короткі рекламні акції, часто проводяться в точках продажів. Таким чином, просування товару відбувається одночасно за кількома напрямами, що значно підвищує її ефективність, а розміщення реклами за допомогою Indoor TV приваблює саме ту цільову групу, на яку ви розраховуєте. Таким чином, рекламні акції в місцях продажу швидко окупаються і приносять значний прибуток.
Відмінні риси комплексу:
· З його допомогою у вас з'явилася можливість сформувати гнучку політику продажу рекламного ефіру (ціна може варіювати в залежності від виду реклами: біжучий рядок, статичний текст, зображення);
· Для того, щоб привернути увагу користувачів до телевізора з рекламою, ви можете одночасно вести пряму трансляцію з будь-якої точки як з IP, так і аналогових камер;
· Керуючи комплексом, оператор тепер може створювати плей-лист на необмежений період;
· Ви можете починати рекламну кампанію вже через 5 хв. після отримання відео матеріалів;
· Система AdCast дозволяє показати відео будь-якого формату і будь-якого дозволу, в тому числі HD (High Definition) і Full HD 1080;
· За допомогою додаткових параметрів комплексу ви можете на вже наявне зображення накладати біжучий рядок, статичний текст або картинку;
· Ви можете управляти рекламним відео потоком всіх телевізорів чи моніторів окремо з віддаленого сервера;
Специфікація AdCast
Специфікація програмного забезпечення AdCast
Програмне забезпечення сімейства AdCast призначено для управління і доставки сигналу на віддалені рекламні майданчики (Indoor TV), використовуючи канали фіксованого або бездротового зв'язку. Принцип роботи комплексу будується на основі технологій IPTV. Канал транслюється як мультікаст потік по мережі. Відображення на телевізорі відбувається за допомогою спеціального абонентського пристрою - Set Top Box. При цьому на відео можна накладати рухомі рядки, статичний текст, логотипи.
Алгоритм работы программно-аппаратного комплекса:
- Оператор создает трансляцию из локальных рекламных файлов, используя простой интерфейс в интернет браузере;
- Трансляция каждого канала настраивается на определенном экране или на группе экранов;
- Через дополнительные параметры на видео изображение накладывается бегущая строка, статичный текст и картинка;
- Для удаленного контроля состояния всех процессов в интерфейсе предоставлена возможность вести мониторинг процессов;
- Отчеты позволяют оператору увидеть состояние рекламных площадок и предоставить клиенту отчет в том виде, который им необходим. В комплект поставки входит 2 отчета в произвольной форме. Форму отчета указывает заказчик.
Бізнес інформація
Програмно-апаратний комплекс AdCast є універсальним програмним продуктом. З його допомогою ви можете встановити свою політику продажу відео-реклами у вашій мережі Indoor TV, використовуючи технічні засоби відображення, встановити свої тарифи на трансляцію в залежності від характеристики того відео потоку, який хоче транслювати замовник.
· Одночасна трансляція декількох різних рекламних роликів на одному екрані (відповідно ціну можна встановлювати виходячи з числа трансльованих відеороликів на екрані);
· Число екранів, на які буде транслюватися рекламний відеоролик (на кожен екран може виводитися різна реклама одночасно. Якщо замовник у торговому центрі хоче, щоб реклама була тільки на екрані біля його магазину, ролик може транслюватися тільки там);
· Місця розташування екрану. Чим прохідність більше (на вході в ТРК, у залах кінотеатрів ...), тим вище ціна;
· Вид реклами: біжучий рядок, статичний текст, зображення (банер), відеоролик і т.д.;
· Час і день тижня, в яке буде транслюватися рекламний відероліков (наприклад, в торгово-розважальних комплексах тариф встановлюється вище, якщо це вечірній час, вихідні або святкові дні);
· Тривалість рекламного відеоролика;
· Кількість трансляції відероліков на добу та ін;
Кількість користувачів IPTV в світі сягнула 48 млн.
Успішний розвиток IPTV технології підтверджують цифри доповіді опублікованого "Broadband Forum". Кількість користувачів IPTV в світі за останній рік збільшилося на 34% і досягла цифри в 48 млн!
Безсумнівним лідером за кількістю користувачів залишається Франція і Китай, який поступається зовсім небагато лідеру. На третьому місці знаходяться США.
Країна Кількість користувачів IPTV
Франція 10.615.000
Китай 9.829.000
США 7.743.000
Південна Корея 3.983.348
Японія 2.869.816
Німеччина 1.592.000
Бельгія 1.029.000
Іспанія 855.000
Тайвань 850.000
Голландія 810.000
Азія - регіон, де розвиток IPTV йде найбільше бурхливими темпами. Кількість користувачів IPTV тут досягло 18 млн. При цьому Китай і Тайвань окремо показують 50% збільшення кількості абонентів.
Європа продовжує залишатися регіоном, де IPTV розвинене найбільш успішно. Кількість користувачів IPTV в даному регіоні побило позначку в 21 млн.
Немає коментарів:
Дописати коментар