вівторок, 11 вересня 2012 р.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ засідання Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення 11-12 вересня 2012 року (вівторок-середа) початок об 11.00 год.

РІВНЕ 1 VS РИТМ VS МІСТ ТБ VS ПЛЮС-ПЛЮС ???
Наводимо повний перелік учасників конкурсу:

Обласна асоціація «Вінницька громадська телерадіокомпанія «Вінниччина», м. Вінниця;
ТОВ «Гравіс», м. Київ;
ТОВ «Так ТВ Центр», м. Миколаїв;
ТОВ - ТРК «Міст ТБ», м. Львів;
ТОВ «Слово Волині», м. Луцьк Волинської обл.;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Третій регіон», м. Луцьк Волинської обл.;
ТОВ «Телерадіокомпанія «САТ-плюс», м. Слов'янськ Донецької обл.;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Юніон», м. Макіївка Донецької обл.;
Івано-франківське обласне телебачення «Галичина», м. Івано-Франківськ;
ПП «Телерадіокомпанія «НТК», м. Коломия Івано-Франківської обл.;
ТОВ «Персей ТВ», м. Київ;
ТОВ «Медіамережі», м. Київ;
ТОВ «Редакція газети «Україна - центр»», м. Кіровоград;
ТОВ «Телевізійна компанія «Атлант-СВ», м. Сімферополь, АР Крим;
ПП «НТА - незалежне телевізійне агентство», м. Львів;
КП «Телекомпанія «Львів-ТБ», м. Львів;
ТОВ «Гал-ТБ», м. Львів;
ТОВ «Мультиплексресурс», м. Львів;
ПРАТ «Телерадіокомпанія Люкс», м. Львів;
Некомерційна установа - міжрайонна телерадіокомпанія, м. Новий Буг Миколаївської обл.;
ТОВ «Телерадіокомпанія «АРТ», м. Одеса;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Моя Одеса», м. Одеса;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Медіа-юг», м. Одеса;
КП «Телекомпанія «Котовське ефірне телебачення», м. Котовськ Одеської обл.;
ТОВ «Телеконект», смт Авангард Одеської обл.;
Кіровоградська ОДТРК, м. Кіровоград;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Інформаційно-рекламне телебачення - Полтава», м. Полтава;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Ритм», м. Рівне;
ТОВ «Телерадіокомпанія Рівне 1», м. Рівне;
ТОВ «TV-4», м. Тернопіль;
ПП «Телерадіокомпанія «Смайл», м. Тернопіль;
Виробниче мале підприємство «Горизонт», м. Первомайський Харківської обл.;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Сігма», м. Лозова Харківської обл.;
ТОВ «Харків.ТВ», м. Харків;
ТОВ «Медіаресурс», м. Харків;
ТОВ «Харківметрозв'язок», м. Харків;
ТОВ «Телерадіокомпанія «Сімон.», м. Харків;
ТОВ ДП «Контакт-Славута», м. Славута Хмельницької обл.;
ПРАТ «Кам'янець-подільська телерадіокомпанія», м. Кам'янець-Подільський Хмельницької обл.;
ТОВ ТРК «Шанс», м. Шепетівка Хмельницької обл.;
ТОВ ТРК «Лотел-СКТБ», м. Нетішин Хмельницької обл.;
ТОВ «Телекомпанія «Проскурів», м. Хмельницький;
ТОВ «Обласна незалежна телерадіокомпанія «Ятрань», м. Умань Черкаської обл.;
ДКП ТРК «Ніжинське телебачення», м. Ніжин Чернігівської обл.;
КП ТК «Прилуки» Прилуцької міської ради, м. Прилуки Чернігівської обл.;
ДО «Новгород-сіверська регіональна державна телерадіокомпанія «Сіверська», м. Новгород-Сіверський Чернігівської обл.

«Телекритика»


Заявочні відомості

(додаток до заяви ТОВ «ТРК «РИТМ» на отримання ліцензії).

Розширена програмна концепція мовлення.

Загальні положення.

ТРК “Ритм”  з часу утворення у квітні 2003 року ставить собі за мету розширення телекомунікаційного простору в Рівненській області та за її межами, шляхом створення власної радіостанції (Ліцензія НР № 0510-м від 20 березня 2009 року) та телеканалу у перспективі, забезпечення аудиторії повноцінним україномовним радіо та теле продуктом, який би відповідав інтересам аудиторії та забезпечував якомога повнішою та об’єктивнішою інформацією про життя регіону, маючи водночас привабливу форму подачі інформаційного та розважального характеру.
Концепція базується на засадах , які відповідають найсучаснішим творчим критеріям розвитку вітчизняного та зарубіжного теле виробництва. Новий телепродукт буде являти собою інформаційно-просвітницький канал. Рівень інформації, з якою буде переважно працювати  ТРК “Ритм” – місцевий (такий, що стосується подій в Рівному та області).
ТРК “Ритм” всебічно підтримує такі суспільні процеси, як демократизація та гуманізація населення незалежної України. У зв’язку з цим вимоги, які висуваються до подачі інформації і , відповідно, до працівників ТРК “Ритм” – об’єктивність, своєчасність, доступність та корисність. Ці кращі якості і плануємо реалізувати у більш широкому спектрі при реалізації проекту нового телеканалу.
Оскільки телебачення/радіо – найпрестижніший вид медіа, воно притягує особливу увагу найширшої аудиторії. Ефірним телебаченням забезпечено 98 % жителів України, з врахуванням інших альтернативних каналів комунікації (не нефірних) покриття сигналом аудиторії складає 100 %.
Так історично склалося на теренах Рівненщини (Волині), що існуючі телеканали та радіостанції сповідують за великим рахунком банальний стандарт подачі контенту, дублюючи один одного на ниві розважального мовлення зі слабкими потугами (місцеві) інформаційного наповнення. Освітній контент відсутній.
Є цілком переконливою потреба працездатного населення України в отриманні щоденної всебічної аудіо-візуальної інформації про пошук підходящої роботи, працевлаштуванні, створенні власної справи. Значення цього стає ще більшим під час розпочатого реформування різних галузей життя держави: економіки, освіти, охорони здоров`я, житлово-комунального господарства, соціального забезпечення, тощо.
Можна прогнозувати, що у вік, коли кожна хвилина цінується понад усе, з часом ця форма навчання може взагалі стати на рівні з традиційними, а можливо й домінуватиме. Для України ж має сенс рухатися вперед і брати від світу найкраще, бути на рівних з розвинутими державами. В тому числі і у різноманітті форм неперервного навчання.
Навчання оn-line, візуалізація процесу навчання має незаперечні переваги: вчишся без відриву від роботи, вчишся, коли тобі зручно, персонально спілкуєшся з викладачем, персонально працюєш з освітнім контентом.
Ціль каналу полягає в наданні найширшим верствам працездатного населення здобути освіту чи підвищити свій професійний рівень, не виходячи з будинку чи офісу. Все, що для цього потрібно, — персональний комп’ютер і вихід в інтернет, телевізійний чи радіоприймач, мобільний комунікатор тощо. Технологія дистанційної освіти не вимагає від слухачів спеціальних навичок чи технічних рішень, а програми, які використовуються в навчанні, максимально прості й зручні. Грунтуючись на цілком очевидних «ексклюзивних» перевагах, дистанційне навчання водночас зберігає переваги, які завжди були властиві традиційним методам навчання. Інтернет дає змогу постійно підтримувати контакт з викладачем і колегами-однокурсниками за допомогою обговорення у форумі, чаті чи переписки електронною поштою. Засоби телебачення та радіо протягом 24 годин пропонують не тільки високоякісний освітній продукт, але й дають можливість ознайомится з іншою інформацією. Рекламодавець отримує унікальні канали які охоплюють саму масову аудиторію.
Розвиток суспільства не можливий без знання та розуміння в його найширших верствах власної історії, національної культури та традицій. В цьому сенсі Рівненщина, Волинь, Полісся мають велику спадщину, яка багато в чому і досі залишається  маловідомою для переважної більшості населення нашого краю, особливо молоді.
Рівне є визнаним в Україні новатором у сфері освітніх програм та позашкільного виховання. Нові та цікаві проекти дитячого самоврядування, наукові розробки, культурні, міжнародні, екологічні заходи наших дітей також потребують сьогодні послідовного та всебічного висвітлення засобами телебачення/радіо.
В Указі Президента України В. Януковича № 926/2010 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в України» зазначено, що 2012 рік стане Роком освіти та інформаційного суспільства. Таким чином давно назріла потреба у поліпшенні функціонування та інноваційного розвитку освіти в України, полегшенні доступу найширших верств населення до інформації шляхом широкого використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Це знайшло однозначну підтримку держави.
З іншого боку м. Рівне протягом останніх років є своєрідним центром з IT-технологій України. Місцеві розробники пропонують споживачам власні оригінальні продукти, затвердилися на ринку як перший національний виробник мультимедійних засобів навчання для учнів та вчителів середньої школи. Вже розроблено близько сорока продуктів, які отримали схвалення Міністерства Освіти та Науки України та широке визнання серед користувачів. Досвід Російської Федерації, маркетингові дослідження ринку в Україні переконують у тому, що існує великий попит на подібні мультимедійні навчальні продукти  для всіх хто бажає з їх допомогою підвищити свою кваліфікацію, організувати нову справу,  урізноманітнити своє дозвілля або розширити кругозір,  отримавши в захоплюючій формі нові корисні знання. Таких продуктів у нашій країні практично немає.
Таким чином стає очевидною необхідність доповнити продукцію виробника новими формами навчальних програм і створити комплексний освітній теле-радіо контент. У структури, яка в ситуації, сприятливої кон'юнктури почне реалізацію подібного проекту в самий найближчий час, є всі шанси стати лідером у цій ніші послуг на теренах України з можливістью транскордонного розвитку у перспективі.
Мета  діяльності.

            При умові реалізації проекту власного телеканалу (отримання ліцензії) вибороти та утримувати першу позицію у рейтингу місцевих телеканалів Рівненщини та західного регіону України (Волинська, Тернопільська області, прилеглі до Рівненської) серед усіх категорій глядачів та створення достойної конкуренції центральним та мережевим каналам в тому числі і за рахунок дотримання чіткої лінії українізації та гуманізації суспільства. Задоволення запитів максимальної кількості місцевих глядачів якісним україномовним продуктом. Творче завдання при створенні цілісного відеопродукту – розвиток високої внутрішньої культури аудиторії, підтримка української духовності, розвиток національної освіти та культури інше. Черговість завдань повинна бути такою – спочатку духовність, культура, освіта а потім бізнесові інтереси.
Виробництво  відеопродукту.

            Виробництво програмного продукту планується на базі створення колективу телеканалу за рахунок залучення кращих спеціалістів в сфері телебачення на Рівненщині та впровадження найсучасніших технологій та обладнання для зйомки, монтажу, передачі та розповсюдження сигналу до ефіру на платформі цифрових технологій.
У процесі підбору персоналу залежно від розмірів організації необхідноповинен вирішити:
·        скільки додатково працівників потрібно буде організації;
·        де організація планує шукати необхідних працівників;
·        які спеціальні кваліфікації і досвід дійсно необхідні;
·        яким чином організація планує поширювати інформацію про вакансії;
·        як планується оцінювати ефективність роботи з підбору кадрів.
Підбір працівників на постійну роботу - далеко не єдиний варіант задоволення потреб у персоналі. На Заході широко використовується варіант найму персоналу, зокрема і тимчасового найму (взяти співробітників напрокат) для вирішення термінових проблем фірми (81% американських фірм користуються послугами тимчасових працівників).
Основою правильного підбору кадрів є наявність об’єктивної інформації про працівника і формальних вимог до вакантної посади, щоб обгрунтовано провести їх з`єднання.

Принципи підбору кадрів:
Підбираються працівники, які можуть вирішувати поставлені задачі.
Підбір персоналу здійснюється виходячи із професійної підготовки, виробничого досвіду та якостей працівника (недолік цього способу – коли з’являється висококваліфікований робітник, то вакантне місце може бути зайняте працівником нижчої кваліфікації).
Суміщення 1 і 2 способів, коли для висококваліфікованих працівників підбираються робочі місця зі зміною існуючого розподілу функцій.
            Підбір персоналу являє собою процес відбору необхідних кандидатур на вакантні робочі місця, виходячи із резерву кадрів, що є на біржі праці і на підприємстві.

Складові елементи підбору персоналу:
·        розрахунок потреби в кадрах робітників і службовців;
·        моделі робочих місць;
·        професійний підбір кадрів;
·        формування резерву кадрів.
Вихідні дані для підбору кадрів:
·        моделі робочих місць;
·        філософія підприємства;
·        правила внутрішнього розпорядку;
·        організаційна структура виробництва;
·        штатний розпис підприємства;
·        положення про підрозділи;
·        контракт співробітника;
·        посадові інструкції;
·        положення про оплату праці;
·        положення про службову і комерційну таємницю.
Творча  концепція.

Телеканал здійснює своє мовлення 24 години на добу.
Ефірний час розподілено на ранковий, денний, вечірній, нічний блоки.
Ведучі працюють у прямому ефірі. Протягом усього часу мовлення здійснюються інтерактивний зв`язок з аудиторією.
         На каналі виробництво програм поділено за основними напрямками між відповідними редакціями:
1.      Новостійні;
2.      Інформаційні;
3.      Аналітичні;
4.      Дитячі;
5.      Розважальні;
6.      Науково-популярні;
7.      Освітні;
8.      Спортивні;
9.      Екологічні;
10.  Культурологічні.
Основний наголос буде на створенні програм, що відповідають т.з. Українській ідеї, формату інформаційного, освітнього телеканалу (який відсутній у наявних в регіоні телеканалах).
Для створення загальної концепції телеканалу та реалізації першого етапу становлення до роботи на постійній основі вже залучені працівники з відповідною освітою та рівнем кваліфікації, відповідним досвідом роботи в галузі. Колектив очолюють керівники – члени Національної спілки журналістів України. Головне загальне завдання, що поставлене на сьогодні перед творчим колективом – генерація творчої концепції нового телеканалу, як абсолютно нової інформаційної ідеї на теренах Рівненщини з абсолютно оригінальним мовним відеопродуктом.

6 коментарів:

володимир сказав...

Одним з учасників цифрового конкурсу на вільні місця в мультиплексі МХ-5 є ТОВ «Персей ТВ», яке представляє юрист Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) Тетяна Фоміна. Компанія претендує на місця в МХ-5 у містах Березань і Кагарлик Київської області, де вона є єдиним претендентом (у цих населених пунктах по два вільні канали в МХ-5).



«Персей ТВ» запропонував програмну концепцію, фінансові, економічні та технічні можливості, аналогічні минулорічним переможцям конкурсу на місця в МХ-5 - новим компаніям ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «Лідер ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ» і ТОВ «ТВ Вибір», які здобули 150 частот у МХ-5 по всій Україні. Про це заявила Тетяна Фоміна.



Програмна концепція ТОВ «Персей ТВ» передбачає 12 годин національного продукту на добу (у тому числі 6 годин -власного виробництва) і 12 годин - іноземного. Інформаційно-аналітичні та публіцистичні програми становитимуть 2,5 години на добу, культурно-мистецькі - 15 хвилин, науково-просвітницькі - 15 хвилин, розважально-музичні - 3,5 години, фільмопоказ - 11 годин 50 хвилин. «Ми зменшили кількість дитячих програм у концепції з 1 години до 30 хвилин і вважаємо, що це має стати нашою конкурентною перевагою», - заявила пані Фоміна.



За словами Тетяни Фоміної, компанія взяла на себе більші інвестиційні зобов'язання, ніж п'ятеро переможців минулорічного конкурсу, - 5 млн грн.



Компанія претендує лише на дві частоти, оскільки в засновника і директора «є інтереси в цих містах», уточнила пані Фоміна.



Нагадаємо, що Незалежна асоціація телерадіомовників оскаржує минулорічний регіональний цифровий конкурс, а саме рішення Нацради про оголошення конкурсу і затвердження конкурсних умов, а також рішення щодо п'ятьох переможців конкурсу - нових маловідомих компаній, які отримали велику кількість частот: «Партнер ТВ», «Новий формат ТВ», «ТВ Вибір», «Аріадна ТВ» та «Лідер ТВ». Справа розглядається вже в апеляційній інстанції. НАМ у суді представляє Тетяна Фоміна.



У матеріалах справи містяться документи учасників конкурсу. З них НАМ вбачає, що переможцями були визнані компанії, які запропонували поширювати найменшу кількість вітчизняних та власних передач, не планували поширення дитячих передач, зазначили технічне обладнання, за допомогою якого неможливо здійснювати повноцінне мовлення, та фінансові можливості яких обмежувалися внесеними у статутний фонд кількома сотнями гривень.



За даними НАМ, ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Лідер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір» і ТОВ «Партнер ТВ», створені за місяць до проведення конкурсу за одним зразком - однакові засновники, однакові статути, однакові програмні концепції, отримали тридцять відсотків усіх ліцензій. Довідки філій РТПЦ, які містяться у справі, свідчать, що ці компанії не почали мовлення станом на квітень 2012 року, хоча умовою конкурсу було забезпечення трансляції з 1 вересня 2011 року соціальних роликів для населення про порядок переходу з ефірного на цифрове мовлення. У довідках, наданих управліннями Пенсійного фонду, зазначено, що у 2011 році ці компанії не вели діяльності та не мали працівників.

володимир сказав...

У 44 населених пунктах претендентів не виявилося

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 11 вересня розпочала підбивати підсумки конкурсу на вільні місця в мультиплексі МХ-5 (регіональне та місцеве мовлення), оголошеного 6 червня 2012 року.



Заявки на участь у конкурсі подали 46 компаній (дивіться повний перелік нижче).



Загалом на конкурс виставлено 169 вільних місць у МХ-5 у 123 населених пунктах.



У 44 населених пунктах претендентів не виявилося, тож конкурс на них припинено рішенням Нацради. У деяких із цих населених пунктів вільними залишилися по два канали в мультиплексі.



Немає претендентів у таких населених пунктах:



Дніпропетровська область: Вільногірськ, Дмухалівка, Могилів, Орли, Перещепине, Миколаївка (РТС Петроштравенськ);



Житомирська область: Бердичів (2 канали), Брусилів (2 канали), Кожухівка, Юрівка (2 канали), Новоград-Волинський (2 канали), Дубовий Гай (РТПС Овруч - 2 канали), Олевськ (2 канали), Котлярка (2 канали);



Київська область: Богуслав (2 канали), Володарка (2 канали);



Миколаївська область: Березнегувате;



Полтавська область: Гадяч (2 канали), Гребінка (2 канали), Іскрівка (2 канали), Кобеляки (2 канали), Красногорівка (2 канали), Лохвиця (2 канали), Лубни (2 канали), Переліски (2 канали);



Сумська область: Білопілля, Овлаші, Тростянець;



Харківська область: Великий Бурлук (2 канали), Ізюм (2 канали), Куп'янськ (2 канали);



Херсонська область: Василівка, Нижні Сірогози, Новотроїцьке, Чаплинка;



Черкаська область: Кам'янка, Буки, Шпола, Канів, Корсунь-Шевченківський, Сатанівка;



Чернігівська область: Тиниця (РТС Бахмач), Бобровиця (2 канали), Холми (2 канали).

Анонім сказав...

повний перелік учасників конкурсу:



Обласна асоціація «Вінницька громадська телерадіокомпанія «Вінниччина», м. Вінниця;

ТОВ «Гравіс», м. Київ;

ТОВ «Так ТВ Центр», м. Миколаїв;

ТОВ - ТРК «Міст ТБ», м. Львів;

ТОВ «Слово Волині», м. Луцьк Волинської обл.;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Третій регіон», м. Луцьк Волинської обл.;

ТОВ «Телерадіокомпанія «САТ-плюс», м. Слов'янськ Донецької обл.;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Юніон», м. Макіївка Донецької обл.;

Івано-франківське обласне телебачення «Галичина», м. Івано-Франківськ;

ПП «Телерадіокомпанія «НТК», м. Коломия Івано-Франківської обл.;

ТОВ «Персей ТВ», м. Київ;

ТОВ «Медіамережі», м. Київ;

ТОВ «Редакція газети «Україна - центр»», м. Кіровоград;

ТОВ «Телевізійна компанія «Атлант-СВ», м. Сімферополь, АР Крим;

ПП «НТА - незалежне телевізійне агентство», м. Львів;

КП «Телекомпанія «Львів-ТБ», м. Львів;

ТОВ «Гал-ТБ», м. Львів;

ТОВ «Мультиплексресурс», м. Львів;

ПРАТ «Телерадіокомпанія Люкс», м. Львів;

Некомерційна установа - міжрайонна телерадіокомпанія, м. Новий Буг Миколаївської обл.;

ТОВ «Телерадіокомпанія «АРТ», м. Одеса;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Моя Одеса», м. Одеса;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Медіа-юг», м. Одеса;

КП «Телекомпанія «Котовське ефірне телебачення», м. Котовськ Одеської обл.;

ТОВ «Телеконект», смт Авангард Одеської обл.;

Кіровоградська ОДТРК, м. Кіровоград;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Інформаційно-рекламне телебачення - Полтава», м. Полтава;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Ритм», м. Рівне;

ТОВ «Телерадіокомпанія Рівне 1», м. Рівне;

ТОВ «TV-4», м. Тернопіль;

ПП «Телерадіокомпанія «Смайл», м. Тернопіль;

Виробниче мале підприємство «Горизонт», м. Первомайський Харківської обл.;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Сігма», м. Лозова Харківської обл.;

ТОВ «Харків.ТВ», м. Харків;

ТОВ «Медіаресурс», м. Харків;

ТОВ «Харківметрозв'язок», м. Харків;

ТОВ «Телерадіокомпанія «Сімон.», м. Харків;

ТОВ ДП «Контакт-Славута», м. Славута Хмельницької обл.;

ПРАТ «Кам'янець-подільська телерадіокомпанія», м. Кам'янець-Подільський Хмельницької обл.;

ТОВ ТРК «Шанс», м. Шепетівка Хмельницької обл.;

ТОВ ТРК «Лотел-СКТБ», м. Нетішин Хмельницької обл.;

ТОВ «Телекомпанія «Проскурів», м. Хмельницький;

ТОВ «Обласна незалежна телерадіокомпанія «Ятрань», м. Умань Черкаської обл.;

ДКП ТРК «Ніжинське телебачення», м. Ніжин Чернігівської обл.;

КП ТК «Прилуки» Прилуцької міської ради, м. Прилуки Чернігівської обл.;

ДО «Новгород-сіверська регіональна державна телерадіокомпанія «Сіверська», м. Новгород-Сіверський Чернігівської обл.

makcmedia сказав...

Суд розпочав слухати по суті справу за позовом Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, у якому оскаржуються рішення регулятора щодо конкурсу на місця в цифровому мультиплексі МХ-5 (категорія - регіональне і місцеве мовлення). Під час засідання 18 квітня Окружний адміністративний суд міста Києва заслухав пояснення сторін.



У якості співпозивача була долучена МТРК «Чернівці».

«У матеріалах справи є документи цих телекомпаній з датами реєстрації, статутним фондом у розмірі 960 гривень у кожної компанії, з їхніми програмними концепціями, де зазначені мінімальні частки національного та власного продукту», - повідомила Тетяна Фоміна.



Окрім цього, за інформацію філії РТПЦ, на яку послалася представник позивачів, згадані п'ять телекомпаній досі не вийшли в ефір, хоча вони були зобов'язанні відповідно до конкурсних умов, з 1 вересня 2011 року інформувати населення про перехід на цифрове мовлення не менше 5 хвилин на добу.
«Думаю, документів, які є у справі, достатньо для того, щоб довести, що Нацрада діяла не на підставі закону, упереджено, недобросовісно, з наданням незаконної переваги певним юридичним особам», - додала вона. За її словами, якщо не буде скасовано рішення про визнання переможцями ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Лідер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір» і ТОВ «Партнер ТВ», то в позивачів не буде можливості отримати місця в мультиплексі.
Під час своїх пояснень представник Нацради Олег Шосталь прокоментував основні моменти позову до регулятора. За його словами, оскаржувані рішення (№ 823 та № 824) щодо затвердження конкурсних умов та оголошення конкурсу не є нормативно-правовими актами і, відповідно, не мали публікуватись в офіційних виданнях. На підтвердження своєї позиції він навів довідку за результатами останньої перевірки Міністерства юстиції, у якій рішення про оголошення останнього конкурсу на вільні місця в мультиплексі МХ-5 не було сприйняте як таке, що потребує державної реєстрації.«Щомісяця Національна рада повинна надсилати перелік нормативно-правових актів, які перевіряються, і дається відповідна довідка щодо їх дотримання. Якби були виявлені порушення, то був би відповідний припис скасувати ці акти або подати їх на державну реєстрацію», - зазначив пан Шосталь.
А інший представник Нацради Олексій Кондратенко наполягав на тому, що рішення регулятора не порушували прав позивачів: «Ми не можемо погодитися з тим, що під час оголошення конкурсу Національна рада порушила права позивачів асоціації НАМ і ТОВ "НАМ". Самі представники позивачів зазначали, що вони не мають чинних ліцензій на мовлення і не можуть бути телерадіоорганізаціями».
Після слухання пояснень сторін суд оголосив перерву в засіданні до 23 травня.
Мова йде про рішення № 823 «Про затвердження Конкурсних умови на отримання ліцензії на вільних каналах мовлення в багатоканальній телемережі МХ-5 у стандарті DVВ-Т2 (МРЕG-4) (територіальна категорія мовлення - регіональне і місцеве мовлення)» та № 824 «Про оголошення конкурсу на отримання ліцензії на мовлення на вільних каналах мовлення багатоканальної телемережі МХ-5 (територіальна категорія мовлення - регіональне та місцеве мовлення)», а також про рішення щодо п'ятьох переможців конкурсу - нових маловідомих компаній, які отримали велику частину частот: ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Лідер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір» і ТОВ «Партнер ТВ».
«Телекритика»

Анонім сказав...

Члени Національної ради заслухали два питання порядку денного засідання та оголосили перерву до завтрашнього дня. Було ухвалено рішення про припинення конкурсу на вільних каналах мовлення багатоканальної телемережі МХ-5, на які не було претендентів.



Ситуацію прокоментував голова Національної ради Володимир Манжосов: «Вже сьогодні можна зробити висновки, що у багатьох містах залишилися вільні канали мовлення. У деяких із цих 42 міст навіть по два канали».



Йдеться про деякі населені пункти Чернігівської, Харківської, Полтавської, Житомирської та Київської областей. «Це ті області, де вже зараз конкурс припинено через відсутність претендентів. Можливо, завтра додадуться ще якісь населені пункти, де на частоти не буде обрано переможця. Це свідчить про те, що ми повинні після закінчення конкурсу продумати, яким чином нам надалі виходити з такої ситуації», – сказав голова регуляторного органу під час брифінгу.



Крім цього, члени Національної ради розглянули документи, подані на участь у конкурсі, та заслухали презентації і уточнення керівників чи уповноважених представників телерадіоорганізацій, які беруть участь у конкурсному відборі. Ухвалено рішення взяти до відома інформацію, що прозвучала під час презентацій, вона буде врахована під час голосування.



Визначення переможців конкурсу відбудеться завтра, продовження засідання призначено на 11 год.

володимир сказав...

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відтепер оприлюднюватиме мотивувальну частину своїх рішень, але тільки тих, що стосуються переможців конкурсів на вільні частоти. Відповідні зміни до свого регламенту регулятор вніс на засіданні 6 червня.



«Ми вважаємо, що мотивувальна частина була в наших рішень і до цього часу. Але за рекомендацією нашого юридичного управління це треба було чітко виділити в наших рішеннях», - прокоментував рішення на брифінгу голова Нацради Володимир Манжосов.



Зміни до регламенту зумовлені як судовими процесами з оскарження результатів конкурсів, так і неодноразовими проханнями галузевих об'єднань, а також рішення громадської ради Нацради, яка рекомендувала регулятору включати мотивувальну частину в рішення, уточнила заступник голови Нацради Лариса Мудрак.



Оприлюднювати мотивувальну частину рішень Нацраду просила в тому числі з МГО «Європейська медіа платформа», оскільки це дало б можливість мовникам обґрунтовано оскаржувати рішення регулятора в суді.