Комунікація – це форма вільного вибору ідей. В комунікативному світі конкуренція йде не лише між ідеями, а й між тим чи іншим комунікативним інструментарієм, який застосовують для її просування. Ми можемо мати хорошу ідею/людину і погану комунікацію і навпаки: погану ідею/людину і хорошу комунікацію. Ідеї перемагають тільки тоді, коли їх підтримано відповідної сили комунікацією. УВАГА-всі ЗОБРАЖЕННЯ є ІНТЕРАКТИВНИМИ ПОРТАЛАМИ!
пʼятниця, 13 квітня 2012 р.
Автор: Роберт Найлс (Robert Niles) – редактор сайту ThemeParkInsider.com, директор із реклами й технологій сайту Violinist.com, працював як веб-редактор та репортер для газет Los Angeles Times, (Denver) Rocky Mountain News, Omaha (Neb.) та ін. У 2001 році здобув нагороду Online Journalism Award for Service Journalism (Асоціації онлайн-новин), у 2005-му – Webby Awards за найрейтинговіший сайт.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар