неділю, 11 листопада 2012 р.

БРИТАНСЬКИЙ ХІТ ПАРАД

Шокуючий хіт-парад речей, без яких не можуть жити британці: iPod, iPad, eBay, ноутбук... Інтернет важливіший за воду, а Google та Facebook – за весільні обручки

 Лондонський науковий музей London's Science Museum cпитав відвідувачів про речі,  без яких вони не можуть уявити своє життя. У результаті, Facebook  опинився на п’ятому, а зливний бачок на дев’ятому місці рейтингу нагальних потреб британців.
На першу позицію більшість опитаних поставили сонце, а на другу – інтернет.
Далі йдуть питна вода, холодильник і замикає п’ятірку соціальна мережа Facebook.
До десятки життєво небхідних речей також потрапили електрона пошта та мобільні телефони. Пошуковик Google опинився на 22 місці, на 26 – ноутбук, на 35 – інтернет-аукціон eBay, на 37 – плеєр iPod, на 45 – планшет iPad, на 50 – сервіс мікроблогів Twitter.
Опитування проводилося у рамках виставки London’s Science Museum «Війни за воду: подолати продовольчу кризу», що розповідає про нестачу води у багатьох регіонах і можливості нових технологій для подоланні цієї проблеми.
Директор виставки Сара Річардсон (Sarah Richardson) шокована таким хіт-парадом цінностей і назвала результати опитування «божевільними».

1 коментар:

makcmedia сказав...

Лондонський науковий музей London's Science Museum cпитав відвідувачів про речі, без яких вони не можуть уявити своє життя. У результаті, Facebook опинився на п’ятому, а зливний бачок – на дев’ятому місці рейтингу нагальних потреб британців.
На першу позицію більшість опитаних поставили сонце, а на другу – інтернет.
Далі йдуть питна вода, холодильник і замикає п’ятірку соціальна мережа Facebook.
До десятки життєво небхідних речей також потрапили електрона пошта та мобільні телефони. Пошуковик Google опинився на 22 місці, на 26 – ноутбук, на 35 – інтернет-аукціон eBay, на 37 – плеєр iPod, на 45 – планшет iPad, на 50 – сервіс мікроблогів Twitter.
Опитування проводилося у рамках виставки London’s Science Museum «Війни за воду: подолати продовольчу кризу», що розповідає про нестачу води у багатьох регіонах і можливості нових технологій для подоланні цієї проблеми.
Директор виставки Сара Річардсон (Sarah Richardson) шокована таким хіт-парадом цінностей і назвала результати опитування «божевільними».