Депутаты Львовского областного совета решили создать общественное телевидение на основе коммунального, лицензию которого недавно аннулировал Нацсовет.
В частности, сегодня облсовет планирует выделить на это 7 млн. грн. бюджетных средств. По словам главы облсовета Олега Панькевича, эти деньги будут использованы для получения лицензии, изменения формата передачи сигнала, а также аренды помещения для редакции.
Панькевич отметил, что Львовский областной совет сегодня - один из немногих органов местного самоуправления, который не имеет своего телевидения и печатного СМИ.
«Мы говорим об общественном телевидении, имея в виду то, что громада имеет право на свой информационный ресурс, чтобы видеть то, как работают органы местного самоуправления. Громада имеет право в сегодняшних условиях оккупации информационного пространства видеть украинский продукт», - пояснил Панькевич.
1 июня Национальный совет по вопросам телевидения и радиовещания аннулировал лицензию на вещание коммунального предприятия Львовского облсовета «Телекомпания Львов-ТВ».
Отметим, что все сессии облсовета транслирует областное телевидении в прямом эфире, на что идут немалые бюджетные средства. В связи с этим депутаты и партии часто используют сессии с целью бесплатного пиара.
Полемика
В частности, сегодня облсовет планирует выделить на это 7 млн. грн. бюджетных средств. По словам главы облсовета Олега Панькевича, эти деньги будут использованы для получения лицензии, изменения формата передачи сигнала, а также аренды помещения для редакции.
Панькевич отметил, что Львовский областной совет сегодня - один из немногих органов местного самоуправления, который не имеет своего телевидения и печатного СМИ.
«Мы говорим об общественном телевидении, имея в виду то, что громада имеет право на свой информационный ресурс, чтобы видеть то, как работают органы местного самоуправления. Громада имеет право в сегодняшних условиях оккупации информационного пространства видеть украинский продукт», - пояснил Панькевич.
1 июня Национальный совет по вопросам телевидения и радиовещания аннулировал лицензию на вещание коммунального предприятия Львовского облсовета «Телекомпания Львов-ТВ».
Отметим, что все сессии облсовета транслирует областное телевидении в прямом эфире, на что идут немалые бюджетные средства. В связи с этим депутаты и партии часто используют сессии с целью бесплатного пиара.
Полемика
15 коментарів:
Краще витрачати бюджетні кошти на кіно, а не на г...о. Людям потрібно хліба і видовищ.
26.01.2012 12:09 БЛОГ ЮРІЯ ДЮГА
Губернаторський Skype за 340 тисяч гривень|
Невдовзі вище керівництво Рівненської області зможе спілкуватися з підлеглими через новітній відеозв`язок. На встановлення в кабінетах посадовців системи зв’язку "відеоконференція" обласна рада витратила 340 тисяч гривень з бюджету.
Я запитав:
1. Коли були придбані телевізори, які встановлені у кабінеті №601 будівлі Рівненської обласної ради та адміністрації за адресою м. Рівне Майдан Просвіти, 1?
2. На чиєму балансі вони перебувають?
3. Які кошти були витрачені на їх придбання, встановлення та обслуговування?
От тільки одна біда. Приміщення належить обласній раді, перебуває на балансі та управляється КП "Управління майновим комплексом", а його частково орендує ОДА. Знаючи чиновницьку "чехарду" і "приблизні відповіді", — вирішив написати запити одразу у всі три установи, які в кожну з них заніс особисто в роздрукованому вигляді.
Відповідно до закону я мав отримати відповіді не пізніше 5 робочих днів з дня подання. Першою на е-mail надійшла відповідь від обласної ради. Досить передбачувана. Цитую:
"На Ваш запит до Рівненської обласної ради від 18.01.2012 щодо доступу до публічної інформації повідомляємо. Рівненська обласна рада не проводила закупівлю телевізорів, які знаходяться у кабінеті №601 Рівненської обласної державної адміністрації".
Відповіді від КП "Управління майновим комплексом" у встановлені законом терміни не дочекався. Або геть запрацювалися люди і ніколи, або закон їм не указ… Ну і хай. Адже найцікавішою виявилась відповідь ОДА.
Цитую:
"На Ваш запит від 17.01.2012 р. повідомляємо про те, що з метою забезпечення відеоконференцзв'язком органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та на виконання рішення обласної ради №61 від 30.12.2010 року про Програму інформатизації Рівненської області на 2011-2013 роки на 2011 рік передбачено видатки на систему зв'язку "відеоконференція" у сумі 340 тис. грн.
Комунальним закладом "Регіональний інформаційно-комп'ютерний центр" Рівненської обласної ради, який є основним виконавцем Програми, таку систему було придбано в листопаді 2011 року.
Загальна вартість системи зв'язку "відеоконференція", разом з програмним забезпеченням, відповідним обладнанням (в т.ч. й телевізорами) та їх інсталяцією становить 338 353,50 грн.
На даний час КЗ "Регіональний інформаційно-комп'ютерний центр" Рівненської обласної ради здійснює впровадження системи "відеоконференція", монтаж та налагодження обладнання, відповідно вся система перебуває на балансі закладу.
Впровадження зазначеної системи дозволить значно скоротити видатки на відрядження, міжміські розмови та транспортне обслуговування."
Коментарі, думаю, зайві.
Як каже наш Президент: "Решту додумайте самі…"
......... Також в будівлі замінили килими, красиво відремонтувати службовий вхід, поставили нові крісла в кабінеті №601. Згодом зовсім нещодавно запровадили новий режим входу в будівлю – лише "по перепустках". Запланували придбання нового авто для автопарку ради та адміністрації... Адже як заявив депутат обласної ради Степан Павлюк: "Голова, заступники ради та адміністрації не будуть їздити на тролейбусах і маршрутках. Бо це буде невиконання посадових обов’язків".
Блог Віталія Голубєва
// 21.08.2009
Список депутатів Рівнеради, які не голосували за дозвіл на онлайн-трансляцію сесії (+ СКАНДАЛЬНІ КОММЕНТИ)
Депутати ідентифіковані журналістами "ОГО" за відеозаписом. Уточнюємо: це не ті, хто голосував ПРОТИ, а ті, хто НЕ ГОЛОСУВАВ ЗА. Тому що голосування ПРОТИ не було як такого - рішення просто не набрало потрібної кількості голосів.
Партія регіонів
Олексій Губанов, Ольга Смолярчук, Юрій Сідлецький, Мирослав Берташ
"Наша Україна"
Роман Чокан, Денис Петровський, Віталій Новак, Віра Мельник, Олексій Хмилецький, Олег Тищенко
Соцпартія
Володимир Воловодік, Валентина Петрук, Ярослав Корсун
БЮТ
Руслан Мальований, Олександр Нестерук, Юрій Запорожець, Віталій Першогуба, Василь Гайчук, Станіслав Рязанов, Микола Тарасюк
УНП
Іван Турко, Василь Гурин
Може, ми когось забули або не змогли ідентифікувати на відео. Може, хтось у кадр не потрапив:) То ви пишіть, ми готові доповнити список.
Блог Віталія Голубєва
// 25.10.2009
"Дозволити не можна заборонити": ще раз про онлайн-трансляцію сесій Рівнеради
Будете сміятись, але депутати Рівнеради так і не прийняли чіткого рішення щодо онлайн-трансляції своїх сесій. Минулого тижня комісія, створена за дорученням міського голови ще у серпні (!), вчергове зібралась, подискутувала і в підсумку прийняла документ, про який хочеться сказати: воно, може, було б і смішно, якби...
Якщо коротко, то результат бурхливої розумової діяльності депутатів людською мовою можна сформулювати приблизно так: онлайн-трансляція не потребує ні дозволу, ні заборони. Називається, приїхали, злазьте - чого ж було тягнути два місяці?..
А того, що паралельно в наших з вами обранців народились ось які сумніви. Мовляв, завдяки онлайну рівняни зможуть побачити, як голосує той чи інший депутат (а я вам що казав?). А серед питань, які розглядають на сесіях, є й делікатні - земельні, майнові... І депутат, який проголосує "не так", як хочеться якомусь бізнесмену, чиє питання вирішували, може зазнати неприємностей за свою позицію. А якщо не він, то його близькі.
http://ogo.ua/articles/toprint/2012-01-30/31918.html
Мова про встановлення у залі засідань Рівненської міської ради системи електронного голосування "Рада" йде вже півроку. Запевняли, що вона буде унікальною і запрацює ледь не з дня на день. Втім, процес затримався. Спершу тривав тендер, у якому врешті перемогла київська фірма "Інком".
- Фірма "Інком", бо є представництво у місті Рівному, - розповів секретар Рівненської міської ради Андрій Грещук. - Участь у тендері брали й інші фірми, втім у них офіс лише в Києві. А техніка має властивість ламатися, тому ми віддали перевагу саме "Інкому". Він, так би мовити, на місці, тому люди зможуть у будь-який момент під’їхати, відремонтувати чи налагодити. Гарантія на обслуговування передбачається, але побачимо як воно буде.
Із засідання до засідання депутатам обіцяли: наступного разу будемо з "Радою". Та знову не склалося.
- Мав бути проплачений аванс, а гроші зависли в казначействі, тобто не були проплачені в силу обставин, які не залежать від міської влади. Фірма, яка мала поставити систему, чекала на цей аванс, бо саме обладнання виготовляється за кордоном. У зв’язку з тим, що авансу не було, ПрАТ "Інком" попросили гарантію, що до 1 січня аванс буде. Я такої гарантії дати не міг, - каже пан Грещук. - Саме тому було прийняте рішення про продовження дії договору, який мав закінчитися до 31 грудня 2011 року.
За словами Андрія Грещука, на другому пленарному засіданні 13 сесії Рівнеради, яке відбудеться 9 лютого, буде розглядатися розподіл вільних залишків в бюджеті й передбачатимуться гроші на систему "Рада", тоді гроші будуть переведені на рахунки фірми.
- Вони отримають аванс, поставлять техніку, навчать нас на ній працювати, тоді ми заплатимо основні гроші, тобто система може запрацювати у березні-квітні, - запевнив секретар міськради. - За інформацією фірми "Інком", подібну систему у них замовили іще кілька міських рад. Щоправда, їм довелося заплатити удвічі дорожче, аніж рівнянам (на рівненську "Раду" виділили 360 тисяч гривень — авт.). Адже наша система не передбачає встановлення індивідуальних мікрофонів для депутатів, а лише для головуючого та секретаріату. Ми вирішили замовити дешевший варіант, адже маємо невеликий зал.
http://4vlada.com/investigations/10081
Не хочете придбати нежитлове приміщення в центрі Рівного за ціною 56 доларів квадратний метр? У 2007-2011 роках комунальну нерухомість Рівного розпродували за цінами, подекуди в кілька разів нижчими за ринкові. Як це робили в часи, коли містом керували в.о. міського голови Юрій Торгун та нинішній мер Рівного Володимир Хомко, досліджувало Рівненське агентство журналістських розслідувань. Це перша публікація циклу розслідувань «Комунальний розпродаж Рівного».
Приватизовувати комунальну нерухомість стало можливим після виходу Законів України «Про приватизацію державного майна» та «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)». Обидва закони діють від березня 1992 року. Крім цих законів, з’явилася ціла купа підзаконних актів – різних постанов, положень, методик… Все було зарегульовано так, що не кожен юрист розбереться, не те, що простий смертний.
http://4vlada.com/investigations/9033
Рівненське агентство журналістських розслідувань звернулося до Рівненської облдержадміністрації із запитами стосовно надбавок до зарплат та премій усіх структурних підрозділів. Більшість відділів та управлінь таки відповіді надали. Однак до премій голови, заступників та працівників апарату – зась.
Відповіді стосовно премій взагалі від апарату облдержадміністрації не надійшло, хоча від надсилання запиту вже пройшло 23 дні. А перший проігнорований апаратом РОДА запит щодо премій надісланий 17 жовтня, тобто місяць тому. Цим порушено Закон України «Про доступ до публічної інформації».
Коментуючи ж відповідь заступника голови Рівненської облдержадміністрації Андрія Лавренчука стосовно надбавок (дивіться нижче – ред.), медіа-юрист Інституту розвитку регіональної преси Олександр Бурмагін зазначив, що ця відповідь протиправна, і надумані доводи та посилання на статті законів суперечать ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», згідно з якою «не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно».
Цікава стаття "Вирок для гвинта"
Олег Гринчук (http://zmejgorynych.blogspot.com)
Чим саме цікава? - виключно роздумами-гіпотезами відносно законів Всесвіту, котрі диктують правило, що виконавці злочинних наказів, як правило, несуть більш суворе покарання, ніж їх натхненники та організатори.
Цитата: "...схоже на закон природи. У чому ж сенс такого механізму буття? Як може статися, що виконавець несе більшу провину за того, хто задумав злочин. Чи справедливо це? Запропонуємо свій варіант відповіді. Людина, яка принизила себе до ролі інструменту, має набагато більшу провину перед буттям, аніж той, хто хоче навести лад, нехай і у свій дурний спосіб. Людина, яка дозволяє собі байдуже виконувати злочинні накази, набагато небезпечніша за того, хто так-сяк, але свідомо йде по цьому життю. Несамостійність, залежність, безвідповідальність – один із найгірших злочинів, але не з точки зору Карного кодексу, а в набагато важливішому сенсі. Тому й кара більша. І це справді схоже на природний механізм."
І друга цитата: "Щоразу, коли ми нарікаємо на керівництво, «владу», нам варто звернути увагу на тих, хто несе покарання по-справжньому. Покарання бідністю, беззмістовним стражденним життям, неможливістю реалізовуватися тощо. І це, як правило, прості непомітні люди. Їх безліч у нашій країні. І варто спитати себе, чи випадково це? Чи варто вважати їх невинними жертвами? Чи, бува, вони не активні спільники, котрі небезпечніші за організаторів і натхненників?"
від 25 грудня 2009 року № 3162
Про Програму використання інформаційних
технологій у діяльності органів місцевого
самоврядування міста Рівного на 2010 – 2012
роки “Електронне місто Рівне”
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання законів України “Про Національну програму інформатизації”, “Про інформацію”, в рамках реалізації Стратегічного плану економічного розвитку м. Рівного Рівненська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму використання інформаційних технологій у
діяльності органів місцевого самоврядування міста Рівного на 2010 – 2012 роки “Електронне місто Рівне”.
2. Доручити керівникам управлінь та відділів виконавчого комітету Рівненської міської ради, залученим підприємствам та організаціям різних форм власності забезпечити виконання заходів вищезазначеної Програми, надавати Управлінню з питань стратегічного розвитку та інвестицій інформацію про хід виконання Програми один раз на квартал до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом.
3. Управлінню бюджету і фінансів забезпечити своєчасне і повне фінансування заходів, передбачених вищевказаною Програмою.
4. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань економічного розвитку, промисловості, інвестицій та підтримки підприємництва (голова постійної комісії – М. Захарук), постійній комісії з питань бюджету, фінансів та управління комунальною власністю (голова постійної комісії – С. Паладійчук), секретарю міської ради Ю. Торгуну та заступнику міського голови А. Філіну, а організацію його виконання – начальнику Управління стратегічного розвитку та інвестицій С. Процику та начальнику Управління бюджету і фінансів В. Шульзі.
Міський голова В. Хомко
Про внесення змін та доповнень до
Програми використання інформаційних
технологій у діяльності органів місцевого
самоврядування міста Рівного на 2010 – 2012 роки
“Електронне місто Рівне”, затвердженої
рішенням Рівненської міської ради
від 25 грудня 2009 року № 3162
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання законів України “Про Національну програму інформатизації” та “Про інформацію”, в рамках реалізації Стратегічного плану економічного розвитку міста Рівного Рівненська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести згідно з додатком до цього рішення зміни та доповнення до Програми використання інформаційних технологій у діяльності органів місцевого самоврядування міста Рівного на 2010 – 2012 роки “Електронне місто Рівне”, затвердженої рішенням Рівненської міської ради від 25 грудня 2009 року № 3162 “Про Програму використання інформаційних технологій у діяльності органів місцевого самоврядування міста Рівного на 2010 – 2012 роки “Електронне місто Рівне”, які стосуються видатків на фінансування окремих заходів програми в 2011 році, зміни формулювання та термінів виконання деяких заходів.
2. Доручити керівникам управлінь та відділів виконавчого комітету Рівненської міської ради, залученим підприємствам та організаціям різних форм власності забезпечити виконання заходів вищезазначеної Програми, надавати Управлінню з питань стратегічного розвитку та інвестицій інформацію про хід виконання Програми один раз на квартал до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом.
3. Управлінню бюджету і фінансів забезпечити своєчасне та повне фінансування заходів, передбачених вищевказаною Програмою.
4. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань економічного розвитку, промисловості, інвестицій та підтримки підприємництва, постійній комісії з питань бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, секретарю міської ради А. Грещуку та заступнику міського голови А. Філіну, а організацію його виконання – начальнику Управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій С. Процику та начальнику Управління бюджету і фінансів В. Шульзі.
Міський голова В. Хомко
Між міськими структурами влади немає ефективної взаємодії, погодженості в роботі, через що вони нерідко дублюють функції одне одного. Окрім цього, у місті відсутнє сучасне інформаційне середовище для взаємодії з населенням, а школи, музеї, біліотеки й інші установи, які підпорядковуються міській владі, мають низький рівень інформатизації. Не краща ситуація і в органах міської влади, де використовують усього 300 комп’ютерів, з яких третина — застарілі. Причому лише частина з них об’єднана в локальну мережу і зовсім мало — користуються ліцензійним програмним забезпеченням.
Все це, вважають розробники програми в управлінні стратегічного розвитку та інвестицій, ускладнює інформатизацію міста, не дозволяє ефективно керувати його господарством. Тож, на їхню думку, витративши протягом трьох років з міського бюджету 20 мільйонів гривень, ситуацію можна змінити на краще. Вже цього року спрямувати на цю мету хочуть половину суми. А також сподіваються на надходження з Держбюджету, кошти інвесторів, гранти. Реалізовуватиме програму комунальне підприємство «Рівненський інформаційний центр», яке планують створити.
Вже цього року, якщо в бюджеті передбачать кошти, 9 мільйонів гривень вкладуть у побудову муніципальної інформаційної мережі і закупівлю обладнання для цього, 500 тисяч витратять на підпрограму «Безпечне місто», тобто на встановлення вуличних відеокамер, 100 тисяч — на впровадження систем електронного документообігу в міських раді й виконкомі, комунальних підприємствах міста тощо.
До речі, підкреслюють розробники програми «Електронне місто Рівне», її впровадження не лише підвищить якість роботи органів міської влади, а й дасть економічний ефект. Адже принаймні на закупівлі паперу точно вдасться зекономити.
Це ласкаве слово “холуй”...
Василь Туз, 13.04.2011:18.05.44
http://blogs.telekritika.ua/?id=2248
................суді свідчити - ми і справді холуї. Навіть, більше, холуї - це ще м’яко сказано. Ми, журналісти, - бидло, продажна та інертна маса, хабарники і лизоблюди... Ми, саме ми, журналісти, найбільше винні, у тому, що сьогодні у нас така держава, такий президент, така Верховна рада, і такий, вибачте за слово, народ.
Бо хіба не ми вірнопіддано прогинаючись заглядаємо в очі голови райради чи облради з надією на рядок у бюджеті для фінансування комунальної газети? Хіба не ми пишемо хвалебні оди про можновладців тільки для того, щоб заробити на шматок хліба, бо де ж його ще взяти? Хіба не ми грудьми на шпальтах партійних чи комерційних газет відстоюємо правоту своїх шефів тільки тому, бо він наш шеф і чим красивіше поллємо брудом шефових конкурентів, тим товстішим може бути конверт у день зарплати? Хіба не ми прогинаємось перед можновладцями, ставлячи їм зручненькі завчасно заготовлені запитання, бо від того залежить чи візьмуть нас ще раз за кордон і чи допустять в барські апартаменти на черговий халявний фуршет?
Друзі, це ж ми, журналісти вільної та незалежної України. Ви не впізнаєте себе? Хіба це не ми холуї? Чи ви думаєте, що холуї це тільки ті, що голосують за помахом чиєїсь руки у Верховній раді? Так вони, принаймні, знають, чому вони так чинять. А от чому ми потім після маразматичного голосування біжимо до них зі своїми мікрофонами? Ми хочемо почути істину, правду, авторитетну думку? Від кого?
А чи не холуйство запрошувати у прямі телеефіри з претензійними назвами брехливих та чорноротих типу політиків? Ми що, не знаємо, що вони можуть сказати?
Ми двічі холуї, бо...........................
Жена, богатство, дом и дети
нужны всем нам на этом свете,
На свет тот мы увы пойдем
одни, и без проводников...
Cтворити комунального конкурента приватному кабельному телебаченню збирається міська влада Рівного. Щоправда, втілити ці мрії в життя вдасться хіба за років три-чотири.
На останній сесії міськради депутати вирішили виділити з міського бюджету 100 тисяч гривень на реалізацію програми «Електронне місто Рівне». І одним із кількох напрямів програми передбачене створення комунального кабельного телебачення. Не всі міські обранці були в захваті від таких витрат на програму. Але міський голова Володимир Хомко, який є прихильником впровадження такої ідеї, необхідність створення комунальної мережі кабельного телебачення депутатам пояснив так:
— Якщо не робити це, приватні кабельники візьмуть нас за горло.
Цілком підтримує п.Хомка й голова бюджетної комісії міськради Сергій Паладічйук:
— Програма «Електронне Рівне» передбачає створення єдиної мережі комунікацій, у яку будуть об’єднані усі підприємства міста, управління міськвиконкому, школи, бібліотеки, комунальні служби, запровадження між ними електронного документообігу тощо. Одним із 7-8 напрямів програми є й створення системи комунального кабельного телебачення. Адже сьогодні Європа переходить на цифрове телебачення і мовлення. І під це виділяє гранти. Ми передбачили у бюджеті кошти на програму «Електронне Рівне», щоб запроектувати цю єдину мережу комунікацій, оформити на неї всі необхідні документи. Тоді, якщо з’являться гранти на цифрове мовлення і систему електронного обігу, ми не будемо залежними від комерційних структур. Якби не виділили кошти цього року, то втратили б весь наступний рік для реалізації програми.Я особисто вважаю комунальне кабельне телебачення однією з великих переваг міста. Адже нині кабельне телебачення майже монополізоване. Лише одна фірма у місті надає послуги кабельного телебачення. А будь-яка монополія — погано для споживача, бо монополіст диктує ціни. Дві третини рівнян користується кабельним телебаченням. І думка міського голови про те, щоб створити комунального конкурента приватній фірмі, — правильна. Тільки за останній рік у Рівному двічі підвищували ціни на кабельне телебачення. А якщо нинішній монополіст побачить, що він не єдиний на ринку, можливо, поводитиметься коректніше. Тобто ідея зі створення комунального кабельного телебачення — це реакція міського голови на скарги громадян. Адже приходячи на прийом до нього, вони скаржаться на високі ціни на кабельне телебачення, не завжди якісні послуги. Крім цього, я бачу набагато більше плюсів від реалізації програми «Електронне Рівне», ніж просто можливість мати комунальне кабельне телебачення, адже це ще й дешевший доступ до Інтернету, дешевші телефонні розмови тощо. Можливо, з появою комунального кабельного телебачення буде створена й власна комунальна телестудія, щоб могти висвітлювати діяльність міської влади. Поява комунального кабельного телебачення, якщо зараз розробити проект і згодом почати будівництво оптоволоконної мережі, стане можливою десь через років три-чотири, комунальної телестудії — за років сім-вісім.
Почути з цього приводу думку керівництва телерадіокомпанії «Рівне-ТВМ», яка надає послуги кабельного телебачення, редакції не вдалося.
Газета "Рівне Вечірнє"
«ТВ-7» і «Сигма» зароблять на випусках програм про місто та сурдоперекладі
Маріупольський міськвиконком 3 лютого уклав угоду на послуги у сфері телебачення на загальну суму 1,33 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель», пишуть «Наші гроші».
ТОВ «Телерадіокомпанія ТВ-7» отримає 51 тис. грн за 44 випуски десятихвилинної авторської програми, присвяченої «соціально-економічному розвитку Маріуполя в ХХІ сторіччі, перспективам розвитку найбільшого промислового центру півдня Донбасу, успіхам та проблемам в економічній, соціальній сферах, галузях освіти, охорони здоров'я, культури, спорту».
Ще 398 тис. грн ТВ-7 заробить на випуску п'яти 45-хвилинних програм «Соціальний проект у режимі прес-конференції» у прямому ефірі. «Гостями студії можуть бути представники влади, як місцевих органів самоврядування, так і містоутримуючих підприємств. Ставити питання гостям студії можуть як телеглядачі (інтерактив), так і запрошені на програму представники ЗМІ. Формат програми повинен давати можливість вести відкритий конструктивний діалог одночасно з декількома гостями, для того, щоб не лише обговорити проблему, але і знайти всім разом шляхи для її вирішення», - зазначено в технічному завданні.
ТОВ «Телекомунікаційна компанія "Сігма"» отримає 454 тис. грн за 44 випуски десятихвилинної авторської програми про історію міста, його славетне минуле, відомих маріупольців, які внесли значний внесок у розвиток міста, історію вулиць, майданів, будинків, подій пов'язаних з Маріуполем.
178 тис. грн «Сигма» отримає за сурдопереклад 43 випусків 24-хвилинної інформаційної програми. Таку ж суму телекомпанія отримає за 44 випуски 35-хивилинних «діалогів з керівництвом Маріупольської міської ради та її виконавчих органів, під час якого обговорюється життєдіяльність міста, здійснюється пошук шляхів виходу з проблемних ситуацій в галузях комунального господарства, охорони здоров'я, освіти, соціальної сфери тощо».
За 67 тис. грн «Сигма» зробить 44 випуски 40-хвилинної програми в прямому ефірі «з представниками громадськості міста, компетентними особами, урядовцями, депутатами, представниками влади. В програмі мають порушуватися питання, які відносяться до життєдіяльності суспільства, обговорюватися проблеми, які потім вирішуються в ході встановлення діалогу "Влада-народ". Взяти участь в прямому ефірі повинні мати можливість всі бажаючі, додзвонившись на багатоканальні телефонні лінії».
За даними держреєстру ТРО, власниками ТОВ «Телекомунікаційна компанія "Сігма"» є металургійний комбінат «Азовсталь» Ріната Ахметова та Маріупольська міська рада. ТОВ «Телерадіокомпанія ТВ-7» належить компаніям «Азовзагальмаш» і «Азовелектросталь», що входять до групи «Азовмаш», яка контролюється Юрієм Іванющенком.
Дописати коментар